Proiect Personal – Consumerism

Produsul/produsele = infinitate de obiecte sau bunuri pe care lumina cade altfel in fiece raft

32176

Pozele, martore ale unui pact fictional dintre om si produs sustin cu discernamant comportamentul autentic al unui consumator.  Imaginile infatiseaza o serie de fotografii realizate, pe cat de mult posibil in magazinele cu pricina, respectiv in alte locuri posibile fizic si fara de alte impedimente (oamenii autorizati si alarmati de actiunea mea diaristica).

Privitorul, prin intermediul acestor fotografii confesive, la care am adaugat si bonurile fiscale pentru o verosimilitate mai crescuta, isi poate forma o parere acuzatorie, in modul obsedant al actiunilor mele. Produsele, in mare parte sunt atribuite uzului personal, cu mici exceptii.

Consumerismul este asemeni mimetismului, iar  printr-un adevar prea curajos,  doua fotografii din aceasta serie destainuie un obicei sine qua non pentru parintele matern, care justifica faptul ca sansa unei  posibile diferentieri comportamentale proprii nu este una crescanda. In functie de mediul existent, omul, involuntar,  incepe sa se identifice cu caracteristicile de care dispune, coexistand.

Mod de prezentare in mapa.

dsc_0005dsc_0013

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s